Hallo, ik ben Jacco ter Schegget.
舒 (Su)嘉 (Jia) 泉 (Quan) is de naam die ik heb gekregen tijdens mijn jaren in China. (Shu: achternaam/comfort; Jia: fijn/uitstekend/om te prijzen; Quan: fontein). Waar fontein een goed teken is, symbool voor geluk, of het nu materieel of ontastbaar is.
Al meer dan twee decennia ben ik een voorloper in het stimuleren van innovatie, groei en strategisch leiderschap op het snijvlak van creativiteit, ontwerp en technologie. Gedurende deze jaren heb ik geleerd dat focus en snelheid essentiële ingrediënten zijn van een winnende strategie.
In mijn reis heb ik op een hoog niveau samengewerkt met wereldwijd erkende merken en het voorrecht gehad om bij te dragen aan hun succes door middel van innovatie en strategie in teams, producten, diensten en campagnes.
Nu wil ik leiders helpen en ondersteunen bij hun transformatie en groei door hen te helpen impactvolle strategieën te formuleren, organisatorische omwentelingen te orkestreren en hen te ondersteunen het beste uit hun teams te halen.
Of het nu gaat om bijdragen als boardmember, helpen bij het aanscherpen van strategische of marketing beslissingen, of ondersteunen bij bedrijfstransformatie op project- of incidentele basis.
Klanten
Heineken, H&M, C&A, McDonald's, Nestlé, Philips, P&G, Gucci, BMW, Unilever, Audi, ABN AMRO, KLM, ING en nog veel meer.
Leiderschap
Functies in digital, tech en creatieve agencies:
CEO Publicis Groupe BeNe - 2019-2024
Board member Conversation24 - 2024 - present
Board member ADCN | Club for Creativity - 2023 - present
CEO JWT South East Asia - 2017-2019
Supervisory Board MediaMonks - 2015 - 2018
President OgilvyOne China 2014-2017
Co-CEO DDB Amsterdam 2012-2014
President TribalDDB Europe 2012-2014
Managing Partner Tribal DDB 2007 - 2012
Managing Director Satama Amsterdam 2004 - 2007